Uppesittarnatt

Idag, eller i natt rättare sagt, är det dags för årets största sporthändelse (enligt herrn i huset). I ett svagt ögonblick lovade jag min käresta att hålla honom sällskap under Superbowl-finalen. GÄSP! Sändningen börjar 00.00 och slutar 04.30. Jag börjar jobba 07.00 i morgon. Zombievarning på mig! Känner på mig att jag kommer bli ett sovande sällskap. Gosar ner mig under täcket i soffan, tittar en stund, slumrar till och somnar som en stock. Eller något åt det hållet.

Men innan dess blir det Beck - Skarpt läge. Har inte sett de nyare filmerna i serien så det blir perfekt.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Låter som ett utmärkt sätt att hålla Thomas sällskap på. Du skall ju upp tidigt. Så ta du täcket och somna i soffan. Thomas har ju sällskap då ju, och du slipper gå som en zombie på jobbet!

2009-02-02 @ 11:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback