Fotbollskvällar

NFL-slutspelet är igång, vilket betyder en fastklistrad Thomas vid tv:n på helgkvällarna/nätterna. Jag försöker hänga med så gott jag kan och har faktisklt börjat lära mig lite regler. Men en hel match pallar jag inte med att se. Jag har till och med spelat NFL på x-boxen. :D Fast det går sådär. Ser aldrig var min gubbe är i allt kaos på planen. :P

NFL

Grabbarna var i Borås igår för att shoppa och Thomas kom hem med ytterligare en gitarr till Guitar hero och World Tour-spelet. Kul med nya låtar. :) Tyvärr vinner han över mig i de flesta låtarna, men det ska det bli ändring på!

För övrigt så är julen bortstädad här. Tog ett ryck i fredags och tvättade, dammsög, torkade golv, dammade, diskade...ja så nu är det rent här. Eller var åtminstone. En stund.

I morgon är det jobb igen för min del. Thomas har jobbat för mycket så han blev beordrad ledighet och har lovat middag på bordet när jag kommer hem. :D

Nu ska jag ge fotbollen (som jag för övrigt tycker borde heta amerikansk handboll istället :P) en chans till.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Här jobbas det också. Men så skönt för Thomas att få lite ledigt. Och middag serverad när man kommer hem är inte fy skam! Passa på och njut!

2009-01-05 @ 08:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback