Jag är mållös...

Det som såg så bra ut efter juryns röstning. Jag är mållös. Bäst att den där Marlena vinner i Moskva nu, annars jäklar! Hon låter ju som en kille i verserna och i refrängen hör man inte vad hon säger, men förhoppningsvis är det sånt Europa gillar. Jag gör det då inte. Att Sarah bara fick 12 poäng av svenska folket är inte klokt. Var längesen man hörde en så pampig låt. Fyra, femma och sexa blev mina favoriters placeringar efter folkets röster. Vinnarlåten spräcker mina öron just nu. God natt.
Kommentarer
Postat av: annika

men du.. hon säger inget i refrengen...hon sjunger ;)

2009-03-14 @ 22:42:24
Postat av: Johanna

Malena var ju bäst ju!!! Äntligen lite nytänkande. Dock mycket konstigt att Sarah dawn Finer inte fick mer av svenska folket....

Postat av: Johanna

nej men det går säkert inte bra i Europa. Det hade ju kvittat vad vi skickat ju för öststaterna är fler än oss och de(precis som vi i norden) röstar bara på varandra. Måns låt låter för övrigt exakt likadant som greklands bidrag i år:-)

2009-03-15 @ 13:41:28
URL: http://chunli.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag tycker faktiskt helt ärlligt att bortsett från sångarens dåliga engelska så är Greklands låt bättre...och han har varit med innan och kommit bra till med:-)

2009-03-15 @ 18:51:11
URL: http://chunli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback