Förändringarnas tid

En förändring har skett, men vad tänker jag inte avslöja än. ;)

Skulle varit ledig idag, men så ringde telefonen och av någon anledning så kände jag på mig att det var från jobbet. Självklart hade jag rätt och min lediga dag byttes ut mot ett kvällspass (15-20.15). Yeeey...not, men jag kan behöva pengarna efter min sjukvecka förra veckan om jag någongång ska lyckas skrapa ihop till min älskade kamera.

Thomas är i Borås och strosar runt i affärerna. Ska bli spännande att se om han kommer hem med en ny, äckligt dyr, jacka sen som han spanat på ett tag. :P

Nu ska jag jag fortsätta vara rastlös tills jag måste gå.
Hej svejs.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Men... vadå förändring? Sådär kan du inte väl inte skriva, utan att viska åtminstone till mig? Väl? Ett litet mail hade varit på sin plats - snäääälla?!!

2009-05-14 @ 18:18:22
Postat av: Annika

Haha jag tror att jag vet....

2009-05-14 @ 19:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback