Biverkningar

Jag undkom inte biverkningarna. Framåt kvällen började armen göra ont och jag kände mig halvdassig. Så där som man kan känna sig när man håller på att bli sjuk. Fan, tänkte jag, jag hade ingen lust att vara hemma från jobbet och förlora pengar, så jag tryckte i mig en Ipren innan jag gick till jobbet igår. Inte för att det verkade hjälpa så mycket, jag var väldigt nära att gå hem under förmiddagen. Hade garanterat feber, frös och var kokhet om vartannat och var tung i huvudet, men framåt lunchtid kändes det bättre så jag stannade kvar även om jag inte kände mig helt hundra. Idag har jag bara ont i armen så nu väntar jag på att den utlovade solen ska titta fram och ta mig en promenad upp till päronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback