Mantorp Park

Igår blev det en heldag på Mantorp Park för att se på sista STCC-tävlingen för året. Satan, vad kallt det var. Jag höll på att frysa ihjäl flera gånger om. Men det var bra lopp. Riktigt spännande faktiskt. :) Och jag fick se min efterlängtade krasch live. Tyvärr med fel bilar inblandade. Inget allvarigare alltså. Ingen blev skadad eller så. Inte i den i alla fall. Två andra däremot blev det ambulansfärd för. Men det skulle inte vara något livshotande, enligt kommentatorerna. Nästa gång kanske jag kan få vara med om bra väder när vi är iväg på något sånt här. Första gången var det spöregn och blåsigt. Andra gången var det okej, men ändå lite kyligt och igår var det svinkallt och blåsigt. Men men, jag kommer befinna mig på plats nästa år igen för det finns en liten, liten motornörd i mig trots allt.

STCC Mantorp
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Kul! Själv ser jag hellre motorcykelracing förstås. Det är ganska kul när de hamnar låååångt utanför banan, så länge ingen blir skadad.

2009-09-27 @ 12:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback