Semesterminnen samlade

Grekland

Fick hem semesterbilderna som jag beställt idag. Och tro det eller ej, men de åkte in i albumet direkt. Jag som alltid brukar vara så seg när det gäller det, men nu är det gjort.

Om ett par timmar blir det ett besök hos frisören. Väl behövligt kan jag säga. Luggen är äckligt lång för tillfället. Ska ta och slänga i en liten mörkare toning också. Brunt med möjligtvis en röd ton i. Behöver en liten förändring och eftersom hösten är här får de ljusa slingorna stiga åt sidan. 
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ni tog möjligen inte kort på Gunillas lägenhet i Paris. Jag har aldrig besökt henne i den lägenheten och det vore kul att se hur hon har det :-)

2009-09-04 @ 11:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback