Världens roligaste dröm

Jag måste bara berätta om min jobbarkompis dröm i natt. Jag skrattade länge efter att hon delat med sig av den. Helt klart det roligaste jag hört på länge. Okej, här kommer det, hon drömde att hennes brorsdotter var en bit Scans leverpastej. EN BIT LEVERPASTEJ!!! :D Utan ögon, ben, armar...ja, bara en klump pastej, som föll ihop eller blev grå eller vad det nu var. Ambulans tillkallades och pastejen blev varmare och slapp hamna i komposten. ;)

Hehehehehe, undrar hur en drömtydare skulle tolka den. :D
Dagens höjdpunkt! Tack Annika! :D
Kommentarer
Postat av: Annika

Hahaha...Nu framstår jag verkligen som en halvtokig charkarbetare... :-D

2010-01-27 @ 20:50:04
Postat av: Birgitta

Din arbetskamrat borde nog byta bransch. Såna här drömmar måste ju betyda att det är dags att INTE jobba med livsmedel mer. :-)

2010-01-29 @ 14:53:56
Postat av: Annika

Tror snarare att hon har en tendens att drömma vääldigt konstiga saker :-S

2010-02-01 @ 17:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback