Kurs i Göteborg

Nu är det mindre än en månad kvar till flytt. Som jag längtar! :) Och har vi tur så kanske vi kan börja flytta in redan till midsommar. Vi var uppe och kollade i lägenheten igår, men det var inte mycket som hänt sen sist. Köket  och badrumsmöblerna (säger man möbler om toalettstol osv?) är inte på plats, liksom klinkersen i hallen och så är det mycket kvar att göra utanför än. Men på 3-4 veckor hinns det göra mycket.

Idag frågade chefen mig om jag ville åka iväg på en endagskurs i butikshemsidor i Göteborg. Självklart ville jag det. :) Jag menar, det är ju ändå sånt jag är utbildad i. Ska bli superskoj, men det jag är mest nervös för är att hitta dit. Jag är ju helt ensam. Och jag ensam körandes i Göteborg...njae...inte huvudalternativet direkt kanske. ;)
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det heter kanske köks- resp badrumsinteriör? Eller...?

Det där går ju fort att sätta upp.



Har ni fått nån hyresgäst till 1 juli? Så ni slipper dubbla hyror?

2010-06-02 @ 13:18:59
Postat av: Therese

Nej ingen hyresgäst till 1 juli. Han skulle höra av sig om inflyttning den 15 juni, men vi har inte hört nåt så det lutar väl åt dubbla hyror tyvärr.

Postat av: Birgitta

Men det är bara den 3:e juni idag, så han kanske hör av sig?

2010-06-03 @ 09:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback