Ett Mölndalsbesök

Äntligen är mina nio jobbdagar avklarade. Fasen vad jag har varit trött och seg idag. Och stressigt har det varit också, men nu är jag hemma och i morgon är jag ledig.

Igår åkte vi iväg till Mölndal för att hälsa på Thomas kusin och hans familj. Äntligen fick jag träffa en släkting till honom. ;) Trevliga prickar det där med härlig dialekt. :) Tyvärr jobbade Madde, men Per, Adam, Leo och Gittan var där och efter två timmar av fika och prat var det dags att åka hem. Den stora anledningen till att vi åkte dit var att Thomas skulle köpa Pers golfset, så nu står det en golfbag fylld med klubbor i köket (den åker in i förrådet snart). I vår ska han ge sig ut på stans golfbana är det tänkt. Jag hade gärna hakat på, men det får vänta. Plånboken säger stopp.

Nu blir det dusch och sen tacos och en lugn, skön kväll.

Ps. Idag firar jag och älsklingen 3 år (men det kommer han nog inte ihåg ;)).
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Grattis på 3-årsdagen!



Ja visst är de härliga Pelle & Co! Synd att inte Madde var henne, henne hade du tyckt om.

2010-09-26 @ 11:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback