Deltävling 3, Linköping

Lind Sundblad - Lucky you Radioplåga? Känns som en sådan låt som kan gå en på nerverna efter ett par lyssningar. Usch.
Simon Forsberg - Tid att andas Ett stort GÄSP!
Sara Lumholdt - Enemy Extremt dålig röst, speciellt i verserna. Låten, sådär.
The Playtones - The King Rock 'n' Roll baby! Här svänger det rejält. Me like!
Shirley's  Angels - I thought it was forever Platt och tråkig låt. Inte min melodi alls.
Sebastian - No one else could Gillade honom i Idol, gillade honom efter Idol, men gillar jag honom nu? Jodå, det funkar rätt bra, men inte Sebastianklass på låten.
Sara Varga - Spring för livet Fin låt, tråkigt framträdande. Påminner om en annan låt som jag inte kommer på namnet på.
Eric Saade - Popular Om han bara kunde sluta låta så nasal när han sjunger. Helt okej låt med fart i, men jag gillade framträdandet bättre än låten. Tufft motstånd till Danny!
Kommentarer
Postat av: Annika

Vi kom fram till att Sara Varga lät som en blandning av "Lisa Ekdahl och Jacob Hellman"

2011-02-21 @ 07:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback