Deltävling 2, Göteborg

Brolle - 7 days and 7 nights Han kan bättre. Jag gillar honom, men det här...njae...
Loreen - My heart is refusing me Hon har bra röst, men låten faller mig inte helt i smaken efter första lyssningen.
Babsan - Ge mig en spanjor Jag har lite svårt att ta det här på allvar.
Elisabeth Andreasen - Vaken i en dröm En stor djup suck!
Sanna Nielsen - I'm in love Har aldrig varit en favorit hos mig och kommer aldrig bli.
The Moniker - Oh my God! Första tanken: "vad fan har han på sig?!" I'm in love, oh la la...INTE ETT DUGG!
Anniela - Elektrisk Jag behöver snart en elektrisk stöt för att hålla mig vaken. Rösten känns inte klockren alltså.
Christan Walz - Like suicide Hade hoppats på honom, men låten uppnår inte mina förväntningar. Dock kvällens bästa låt och jag tror den växer ju mer man lyssnar på den.

Kvällens relevanta fråga: Är det här verkligen de bästa av de tusentals bidrag som Christer Björkman kunde hitta??? Va fan liksom!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback