Semesterlängtan

Nu är det mindre än tre månader kvar till vårat äventyr på andra sidan Atlanten. Jag längtar som tusan. Har suttit och läst lite bloggar om folk som varit och är där och jag blir bara mer och mer sugen på att komma iväg ju mer jag läser.

Semester över huvud taget skulle inte sitta fel. Bara jag tänker på att jag bara har en veckas ledigt i sommar gör mig trött. Sommarschemat började som ett skämt där jag var insatt varenda helg, men det gick jag inte med på. Tog en extra, men sen fick han ta bort mig på mina ordinarie lediga helger. Någon måtta får det vara på dumheterna. Det kommer vara fullt ös medvetslös i sommar som det är. Det är tur man har något att se fram emot. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback