Toalettnöje

Jag har gjort det igen! Hittat en, eller snarare två, figurer inbäddade i stengolvet på toaletten på jobbet. Måste ju ha något nöje när jag sitter där och har mig. ;) Det är två i en beroende på hur man tittar. Ett lejon och *trumvirvel* ingen mindre än Homer Simpson! Kan ni se dem? Homer tittar uppåt för han har en kattunge på huvudet som tittar ner på honom.

Homer and lion

Nej, jag är inte knäpp, jag har bara livlig fantasi.

Förra gången var det ju den här lilla hunden.

Hund i golvet.

Så Annika, sätt igång att leta! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Postat av: Sandra

HAHA! Hunden kan jag faktiskt hålla med om, dock får jag ta mig en närmare titt på Homer och Lejonet i morgon....(och kattungen)

2011-11-29 @ 20:54:47
URL: http://sandrawidar.blogg.se/
Postat av: Annika

Hmmm lurigt det där...Får leta vidare nästa gång :-)

2011-11-29 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback