Bildregn över Vegas

Jag ser lite psycho ut, men vad fasen, jag är ju i Vegas. :P

Welcome to Vegas

En färgklick i öknen. Spana in Thomas som råkade komma med nere i hörnet. ;) 

Färgglatt

Häftiga byggnader. I de lägre längst fram håller bland annat Prada och Louis Vuitton till.

Crystal

Caesars Palace

Flamingo

Harley Davidson

MGM Grand, världens näst största hotell har jag läst. I entrén finns en glasbur med livs levande lejon. Tyvärr kom vi 50 minuter försent för att få se dem. De togs in för natten klockan sju. Grymt irriterande! Jag ville ju se!

MGM Grand

Man kan gå jorden runt på en timme i Vegas. Här är New York...

New York

Frihetsgudinnan

Egypten...

Slott

Pyramid

Venedig...

Therese

Här ser man Egypten (väggen till höger), Paris och New York samtidigt. :)

Utsikt

Vattenshow utanför Bellagio.

Vattenshow

Thomas

Las Vegas

Kul att ha varit här, men skönt att dra vidare också. :) Grand Canyon nästa!
Kommentarer
Postat av: caroline

Kul ni har det! Coolt! Men stackars lejon :(

2011-09-15 @ 08:16:39
Postat av: Therese

Vet inte om lejonen har det värre där än i en djurpark. De har berg att springa runt på och träd och växter omkring sig. De ska visst inte bo på hotellet utan på en ranch, så det går nog ingen nöd på dem. :)

Postat av: Caroline

skönt att höra =)

2011-09-16 @ 08:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback