Nyårsafton

Gott nytt år allesammans! Nyårsafton förflöt lugnt här. Jag jobbade först 6-14. Att gå upp halv fem på nyårsafton är inte att rekommendera. Klockan elva på kvällen var jag så trött att jag höll på att somna flera gånger om. Dessutom skulle magen börja krångla då också. Tack gode gud att jag inte skulle upp och jobba idag. Men det var en trevlig kväll. Ottilia var här så det blev lite mat och spelande. Tyvärr vann Thomas nästan varje gång. :P Men det var kul ändå. Precis innan tolvslaget gick vi ut för att titta på fyrverkerierna och för att smälla av våra som Ottilia fixat. Jag är inget fan av sånt alltså. Håller mig helst på avstånd. Gärna flera hundra meter bort. ;P Men lådan med 48 skott fungerade och vi klarade oss helskinnade. 00.40 låg jag i sängen och ett par minuter senare sov jag som en stock.  

Våra fyrverkerier i kass bildkvalitet. :)



Idag gick jag upp efter elvasnåret och började städa bort julen. Endast julgranen, en ljusstake och adventsstjärnan är kvar. Återstår att se hur länge jag står ut med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback