Väckt ur min skönhetssömn

Jag är tröööött och seeeeeeg. Igår var vi hos Carro och Daniel och hade det urtrevligt. Eftersom ingen av oss skulle upp tidigt (jag skulle inte börja förrän 13.00 idag och Thomas är ledig) så tänkte vi inte direkt på tiden. Men den bara flög iväg och helt plötsligt var den 01.00. Vi åkte hem och kom i säng vid tjugo i två. Strax innan klockan 6.00 vaknade jag av att telefonen ringde. Fan! var min första tanke. Nu ringer de säkert från jobbet. Och mycket riktigt. Där var det kris, så det var bara att hoppa upp ur sängen, slänga på sig kläderna och ge sig iväg. Halv sju var jag där så det gick undan vill jag lova. Stressnivån har varit hög hela dagen och tiden har bara runnit i väg. Det är skönt att vara hemma igen.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Men fy! Sånt där sitter i hela dagen. Hoppas du får sova lite mer än 4 timmar.

Kram!

2012-01-12 @ 23:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback