Värmechock

Årets första kulglass är uppäten. Jag och mamma satte oss i solen på fikets uteservering och smaskade i oss tre kulor var. Gott!

Istället för att be mamma och pappa att skjutsa hem mig efteråt och vänta på att de skulle handla mat bestämde jag för att gå hem. Kändes dumt att inte utnyttja vädret. Det kunde slutat i katastrof. Jag blev så sjukt toanödig att jag lätt hade kunnat göra i byxan (vilket jag lyckligtvis inte gjorde) och solen fick mig att kasta jackan för jag var nära smältpunkten. Jösses, vilken värmechock! Värsta högsommarvärmen ju! Men ändå alldeles, alldeles underbart. I love it!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Visst var det ett alldeles underbart väder? Vi höll på att svettas ihjäl i varma jackor på hundpromenaden. Inte kunde vi ta av dom heller, då man har hund, koppel och annat med sig. Sommaren är dock på rejäl frammarsch, och det är inte ens april! :-)

2012-03-24 @ 12:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback