Flytten

52 dagar. Så länge är det kvar tills nycklarna är våra. Inte långt kvar alls egentligen, men samtidigt känns det som en hel evighet. Jag längtar så jag håller på att spricka. Jag vill sätta igång att måla om, möblera, inreda...you name it. Helst vill jag ha klart allt på en gång. Lite svårt. Jag ska inte stressa bara för att få det klart, utan verkligen tänka efter vad det är vi vill ha och hur vi vill ha det. Kan ta ett tag det där. Jobbigt! ;)
 
Jag är hur som helst trött på lägenheten just nu. Eller kanske inte just den här lägenheten...eller...jo det är jag. Tänkte först lägenheter i övrigt. Det är inget fel på den här. Verkligen inte. Den är ljus, fräsch och fin. Men jag är trött på att bo vägg i vägg med grannarna, att höra små ljud från dem, att vara orolig att allt man säger i sovrummet kanske hörs in i grannens sovrum osv. Jag har mer problem med det än Thomas, men det kanske beror på att han alltid bott i lägenhet. 
 
52 dagar alltså. Nedräkningen har börjat.
Kommentarer
Postat av: caroline

inte för mycket dirty talk i sovrummet med andra ord ;)
Hus är ju grymt skönt att man kan leva som man vill.

2013-01-09 @ 08:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback