Lundbesök

 
Fin familjebild! Men jag blir så trött på mig själv. Tänkte inte på att jag reflekterades i fönstret förrän jag tittade igenom bilderna efteråt. Fail!
 
Vi har haft Birgitta och Camilla på besök några dagar. Har varit supertrevligt och roligt att ses. Det sker tyvärr alldeles för sällan. Måste försöka ändra på detta!
 
Vi har grillat, grillat och grillat. Japp, tre dagar i rad, men det är ju såååå gott! :) Det har blivit promenader och shopping, slappande och frågespel. Det enda som saknats har varit solen. Vad hände med sommarvädret egentligen?! Men vi är glada för det. ;)
 
Vi ses snart igen!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ni bor alldeles för långt bort!!!! Satt med en klump i halsen under bilresan hem :-(. Och gör det fortfarande. Men så himla härligt att träffa er. Jag har några semesterdagar kvar... så en förlängd helg i höst kan man tänka sig. Vi får planera!

Massa massa kramar och TACK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback