Semester!

I torsdags eftermiddag stämplade jag ut på jobbet för sista gången på fyra veckor. Nu är det SEMESTER! Äntligen. Det ska bli så fantastiskt skönt att slippa det stället ett tag. Nu kommer jag ju behöva gå in och handla ibland men det funkar.

Jag började min lediga fredag med en tur till Ullared tillsammans med Malin. En lyckad och mycket trevlig eftermiddag och kväll. Finns så mycket fint där, men blev inga inredningsgrejer den här gången förutom en liten ljuslykta och köksgardiner. Den stora anledningen att jag ville dit var för att köpa en taklampa, men jag kom hem utan en. Typiskt! Det får bli att leta vidare.

Någonstans mellan våra fyra glas rosévin (fyra glas var alltså) på Bryggan i tisdags kom jag, Ottilia och Carro på den briljanta idén att vi ska åka till London i höst. Sagt och gjort! Nu är flyg och två hotellnätter bokade! Hur kul som helst!

Ikväll väntas inflyttningsfest hos Andreas som äntligen hittat en egen lya. :)

Skål på er där ute!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter som mycket härligheter för dig =) Hoppas du får en skön semester! Själv jobbar jag 2 veckor till. Kul med London!

2013-06-17 @ 07:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback