Sjukling

Jag har legat nedbäddad med feber idag. Det började igår kväll efter jobbet med att jag frös och mådde lite illa vilket resulterade i vad jag inte ens minns när jag gjorde det senast. Jag spydde. Och det var lika äckligt som förr. Det minns jag. Sen mådde magen lite bättre iaf. Vaknade tidigt i morse med 39 graders feber och tvingade upp Thomas att hämta Ipren och vatten att badda pannan med. Jag har inte rört mig många meter från sängen idag. Det var en pers bara att ta mig ner till köket och få i mig lite, lite fil. Det blir med andra ord en hemmadag i morgon.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vinterkräksjuka. Flera vänner och barn har legat i det också. Barnen i nåt dygn - de vuxna i flera dagar. Hur mår Thomas? Fick han det efter dig? Tre jular i rad drabbades han när han var kring 20.
Kram på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback