30 år ung

 
Jag kan nu titulera mig som "nybliven 30-åring". Hur det känns? Alltså, så länge jag slipper se siffrorna känns det bara bra. 30 känns annars rätt overkligt fortfarande. Jag bjöd in släkten till fest i lördags och vilken lyckad kväll det blev! Jag hade jätteroligt, maten blev kanongod - kyckling med ädelostsås och friterad klyftpotatis - 
jag fick finfina presenter - pengar, presentkort, köksmaskin och blommor i mängder - och ja, det var fantastiskt bra helt enkelt.
 
Gruppfoto såklart! (med lampa i vägen :P)
 
 
Jag och mina faddrar.
 
 
Jag med farmor och farfar.
 
 
Men mamma, pappa, Andreas och Thomas...jag hamnade inte på kort med någon av er dumt nog.
 
Tack igen för alla gratulationer!
Kommentarer
Postat av: caroline

oj vad blond du är =) Trevlig kalas =)
Ja det kommer nog kännas lite konstigt att lämna tjugoårsåldern...

2014-02-26 @ 08:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback