Skidhysteri

Har ägnat hela dagen hittills åt skidor på tv. Skidskytte herrar, sen lite av damernas störtlopp, sen lite av herrarnas störtlopp och nyss damernas skidskytte. Imponerande skytte av herr Nilsson som räckte till en tredjeplats efter mitt hejande, gapande och hoppande i tv-soffan. ;) Och hans syrra var inte så pjåkig i damernas skytte heller. Den familjen kan sova gott i natt. ;) Och Anja tog säsongens första seger. Fasen, störtlopp ser ju helt livsfarligt ut.  Backar som ser ut att gå i 90 grader och hopp där dom flyger hej vilt. Jag sitter och håller andan typ hela tiden. Iaf när det är nån svensk som åker. :P Två krascher hann jag med att se, 1 herre och 1 dam... Naturligtvis var det Nike Bent (svenska) som kraschade precis innan målet. :P Hans Olsson åkte in på sin bästa plats hittills i störtloppskarriären, en elfteplats. Grattis alla svenskar!

Hade ju tänkt att julpynta mitt rum idag så det är gjort, eftersom jag åker ner till Lund på måndag och stannar där till fredag, men det har jag ju inte hunnit med i all skidhysteri. Så det ska jag ta tag i imorgon. Tror jag ska sätta mig och se på en film snart. 1408 eller Lucky Number Slevin ligger bra till.

Ha en bra kväll!

Ps. Camilla, du ska få din tomteluva. ;)
Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK!!! :)

2007-12-15 @ 17:23:06
Postat av: Gustaf

goodie=) bra utförd uppgift.. du erhåller betyget mvg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback