Helt sjukt

Oerfaren lögnare som kan knulla när fan jag vill.

Det är jag det. Iaf enligt en på msn tidigare idag. Jag satt mest och var förbannad utan att "säga" så mycket. Var liksom ingen idé för inget jag sa gick hem hos denna personen (som blivit dumpad för några veckor sen). Allt jag sa var skit. Jag var en lögnare. Jag visste inte vad jag själv tyckte osv.

Dessutom är det värre för killar att bli dumpade än för tjejer, enligt samma person.

Mina öron höll på att trilla av. Eller snarare var det väl ögonen som höll på att ploppa ut. Var ju på msn som sagt.

Vi tjejer kan få knulla vem vi vill om vi är på krogen. Skitsnack, sa jag, och fick höra att jag ljög när jag sa att det inte brukar flockas killar runt mig när jag är ute. Då var visst fotona på mig manipulerade, enligt personen.

Killar har inte lika lätt att få tjejer, som tjejer har att få killar. Killar har nämligen inte inte samma möjligheter att få närhet och gemenskap och tar därmed en dumpning hårdare. (gissa enligt vem)

Och eftersom jag inte haft några superlånga förhållanden så hade jag inget att säga till om eftersom jag omöjligt kunde veta hur det kändes. Dessutom är jag ju tjej. Kan dock meddela att jag blivit dumpad några gånger och vet hur jävligt ont det gör.

(Utdrag ut konversationen)

XXX säger:
du kan gå ut på krogen, och få ett knull direkt, och snacka inte skit
Therese säger:
ja eller hur
XXX säger:
ja!
XXX säger:
men du vill inte ha vem som helst
XXX säger:
om jag går ut på krogen, och jag ser medium bra ut, eller bättre, hur många tjejer stöter på mig, eller min kompis som ser bra ut men är lite blyg?
XXX säger:
noll typ!
Therese säger:
så du menar att killar tar nån tjej som inte ser det minsta bra ut? pyttsan
XXX säger:
japp!
XXX säger:
alla killar är mer eller mindre desperata, förutom dom 5 % som är alfahanar typ
XXX säger:
så en dumpning tar tamejfan hårdare på en kille än en tjej
XXX säger:
har läst forum hur mycket som helst
Therese säger:
jahopp
XXX säger:
om du säger att du inte kan få knulla när du går ut på krogen, vilken dag som helst, så ljuger du
XXX säger:
säkert minst 2-5 killar som stöter på dig varje gång
XXX säger:
så snacka inte skit, jag vet hur det funkar
Therese säger:
men det var ju bra att du vet det då
XXX säger:
ja men erkänn då
XXX säger:
att du kan få knulla när du vill
XXX säger:
att det är så
Therese säger:
öhhh nä (smått chockad)
XXX säger:
NNN ser lite bättre ut än dig och jag har läst hennes history, hennes kompis skriver: det hänger ju ett helt gäng killar efter dig varje gång du går ut
XXX säger:
så varför skulle det inte göra det efter dig
Therese säger:
kan ju säga att det aldrig hängt några killar vid mig när jag varit ute
XXX säger:
du ljuger
XXX säger:
du ser bra ut!
Therese säger:
jag ljuger inte
XXX säger:
t.o.m fula tjejer har massa killar efter sig
XXX säger:
ok då är dina bilder fejk då

Jag bara kände hur ilskan bubblade inom mig. Blir så jäkla trött på folk som tror att de vet så mycket när de i själva verket inte vet ett skit. Skulle inte jag veta om det hängde killar runt mig?? GGGAAAHHHH!!!

"Kärlek och utnyttjande av det svider lika hårt som att bli misshandlad fysiskt eller våldtagen."

Måste jag säga att det var bland det sjukaste jag hört?

Jag skulle kunna rada upp många idiotcitat från konversationen, men jag låter bli.
Irriterad och förbannad som få var jag iaf.
Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Du kan ju hälsa till den där grabben att på mig är det ALDRIG någon som stöter på när jag är ut ;) Jo när jag jobbade som dealer på krogen då var det hur många som helst som trodde att dom skulle få med mig hem ;) Men inte nu när jag går ut för att roa mig :P ingen som kommer fram till mig :)

Postat av: Johanna

ha- vad är det här för idiot....han har ju FEL! Inte i att du ser bra ut iofs- för det gör du, men det räcker inte alltid. ALDRIG någon som stöter på mig heller....

2007-07-22 @ 13:06:23
URL: http://chunli.blogg.se
Postat av: Just me

Jag blir mest förvånad över att du har en sådan person på din msn?

2007-07-22 @ 14:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback