Porrigt stönande

Ojoj, förvirring på hög nivå. Jag och Sofie tänkte som vanligt ta tåget och bussen hem som går vid två, så vi stängde ner datorerna, gick på toa och traskade iväg mot stationen. Sofie hade fått Rihannas låt Umbrella på hjärnan så vi gick där och försökte sjunga med. Det gick sådär för mig. Sofie tyckte bara mitt lät som ett porrigt stönande. :P "Aaa, eeee..." HAHA! 
Hur som helst, klockan var lite efter halv två när vi gick från skolan. Trodde vi ja!  Vi stod som två förvirrade frågetecken när vi kom till stationen och kollade på tavlan med alla tider.

Sofie: Varför står det inte med?
Jag: Det kanske är något fel på den.


Jag kollar till på den stora klockan bredvid och gissa vad den står på! Jo, bara på 12.50. För säkerhets skull kollar jag min egen klocka med. Haha! Bara en hel timme förtidiga. Snacka om att vi var snopna. :P Antagligen har vi gått efter klockorna på datorerna som går en timme före. Och vi vet ju om att de går fel dessutom. Snurr snurr. Jag skyller på att det är fredag. :P
Jag hade tur ändå eftersom jag har en buss som går ett. Stackars Sofie fick sitta och vänta tills två ändå.

Idag har vi suttit med flash igen och det är egentligen inte så svårt om man tänker rätt, men det gör man ju inte jämt. :P Dessutom krånglade det för mig när jag skulle få seriefiguren Hagbards arm att röra sig. Något konstigt gjorde jag, för läraren undrade också hur det blivit så, men det ordnade sig snabbt så jag lyckades. :D

Hm, min kväll är lite förstörd. Jag var ju fullt inställd på att semin i hockeyn spelades idag, så jag tänkte "bra, då är min kväll räddad en stund", tills jag märkte att den inte går förrän i morgon. Lång näsa till mig. Får väl kolla på någon film istället om det går någon vill säga.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback