Skärpning Therese!

Min plan att komma upp nio sket sig rätt rejält. När klockan ringde orkade jag knappt öppna ögonen så jag ställde om den till tjugo över. Men det var lika kört då. Sen vaknade jag till vid kvarti tio och då gick det lite bättre. Tio i tvingade jag upp mig själv. :P

Vart är det fina vädret från igår kväll?? Jag som hade tänkt ta mig en långpromenad idag, men det känns ju inte lockande nånstans när det regnar. =/

Mitt träningskort går ut idag med och det är ju meningen att vi (jag & Ottilia) inte ska förnya det nu under sommaren, utan istället ge oss ut på joggingturer och fixa inlines. Jag kommer bli ruinerad. Har ju varken joggingskor eller inlines. =/

Hade hur som helst tänkt ta mig ett sista gympass idag, men eftersom jag fortfarande har lite ont i ryggen få det vara. DUMT!

Ska in i duschen nu och sen se till att plugga. Måste plugga. SKÄRPNING NU!
Kommentarer
Postat av: Victoria

åh inlines var det länge sen man åkte. Kanske ska ta sig ut på en åktur snart :)

Postat av: tess

Hahaha, känner igen det där med att man ska gå upp en tidmen i praktiken går man som upp en helt annan tid. haha

2007-05-22 @ 00:29:05
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback