Bara stearinljus och varandras sällskap

Äntligen fungerar blogg.se igen så jag kan uppdatera lite. I lördags blev det ju en vända ner till Lund för att hämta Thomas saker. Så nu bor han här. :) Nu väntar jag bara på att huresvärden ska höra av sig så vi vet när vi får tillgång till lägenheten. Om inte annat får jag höra av mig nu i veckan.

I lördags var det även något internationellt grejs för klimatet. Man skulle släcka ner allt hemma undre en timme (mellan 20 och 21) och det gjorde vi. Duktigt va? :D Ingen, dator, ingen tv, inga lampor. Bara stearinljus och varandras sällskap. Men direkt när timmen var över åkte allt på igen. :P

Ljus i mörkret

I söndags var vi hos mormor som fyllt år. God mat och tårta. Thomas höll på tråkas ihjäl. Jag sa att det är ännu värre när farmor och farfar fyller år. Mormors syskon är iaf roliga. ;P Sporttokiga hela högen. :D Och så håller dom på Elfsborg. De gjorde ju allsvensk säsongsdebut i söndags. Blev bara 1-1 mot Gais tyvärr. Typiskt Elfsborg att släppa in ett mål i slutminten.

Igår var det jobb igen, idag ska jag få börja montera. Får se hur det går. Thomas ska vara i Göteborg resten av veckan och lära upps ig på sitt nya jobb och nästa vecka ska han vara nere i Skåne. Dumt! Då jag slutar tidigt och allt. Buhu.
Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

har helt missat alla de där miljögrejerna, vilket är synd, då jag bryr mig mkt om miljön. säg till mig nästa gång ;)

Postat av: Birgitta

Åja, sluta sura. Lånar honom bara ett par kvällar, så kommer han hem till dig som ett skott igen.

2008-04-03 @ 12:02:37
URL: http://www.chessie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback