Matglada, galna människor

Näst sista dagen på året håller på att gå mot sitt slut. Jag har tillbringat den på jobbet. I kallskänken som tur är, inte ute bland kunderna. De har varit helt galna. Så fort man stuckit ut huvudet i själva butiken har de hopppat på en med frågor. Tror inte jag lyckades undkomma en enda gång. Jobbigt värre.

Tog och handlade nyårsmaten på min rast och fy sjutton säger jag bara. Jag var helt slut efteråt. Över en halvtimme rök på det. Galet mycket folk, långsamma människor, långa köer. Usch. Men skönt att slippa det efter jobbet.

I morgon blir det jobb 7-12 innan kvällens lugna bravader tar vid. Vi ska till Ottilia tillsammans med min bror och hans kompisar. Äta och umgås. Skoj skoj!

Ska försöka få till en liten
årskrönika framöver. Håll till godo. 

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Årskrönikan ser jag fram emot.

Ett riktigt gott nytt år till er båda!

2008-12-31 @ 12:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback