Ont överallt

Igår kändes jobbet inte lika hemskt, men det var fortfarande stressigt. Ryggslutet gör riktigt ont mot jobbpassets slut, fingrarna värker, mitt redan onda finger är svullet och bautablåsan är fortfarande kvar. Nice jobb, not. =/ Idag är sista jobbdagen för den här veckan. Jobbar man sena passet är man ledig på fredagen. Skönt det för annars skulle jag väl inte kunna gå. :P Får se hur det blir nästa vecka. Ska inte jobba natt iaf och chefen skulle kolla om jag kunde få samma skift som Andreas.

Min bautablåsa

Som om inte alla krämpor  vore nog så missar jag ju alla mina serier när jag jobbar den här tiden. Och igår missade jag andra semifinalmatchen mellan Hv och Timrå, men där gick det ju som det skulle. Hv vann alltså. :)

Nåja, dags att göra sig i ordning för ännu ett helvetespass på industrigolvet. Hoppas ni får det roligare! :P Ciao!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Åh fy så hemsk blåsa. Hur skall detta gå?

Postat av: MATILDA

JÄKLRAR vilken blåsa :O ja som tycker mina som ja får ibland är stora.. men dom är som en fis i rymden jämnfört med din haha :D

2008-03-27 @ 16:15:57
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback