Uthyrd lägenhet

En pytteliten uppdatering. Det har inte hänt något häpnadsväckande direkt. Var grymt trött innan frukostrasten idag. Hade gärna lagt mig ner på det skitiga golvet och blundat, men det gick ju inte. :P Var ute hos farmor och farfar en sväng i eftermiddag. Brorsan klippte lite av deras bautagräsmatta. Farfar är gipsad så vi får hjälpa till lite.

Har fått reda på att Thomas lägenhet blir uthyrd 1 juni. Yes! En kostnad mindre. :) Längtar ihjäl mig tills vi får vår lägenhet. Ska till IKEA på onsdag och spana grejer. SÅ SKOJ! :D

Sommarväder ute ju. Sköööööööööööööööööönt. :)
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Inte ropa "hej".. kontraktet är inte påskrivet än. Men jag tror nog ni blir av med lägenheten. När väl kontraktet är påskrivet så lovar jag att säga till så ni får fira!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback