600 meter bröstsim

Idag är det tvätt som gäller fram till middagstid (ca kl13-14). Sen kommer T. hem och vi ska iväg och fylla upp kylskåpet lite. Efter det måste jag hem och hämta Word hos Ottilia så jag kan skriva på den här datorn. Har hittat några jobb jag ska söka. Tyvärr är dem i Borås, men men.

Igår kom det upp duschhylla, duschdraperi och badrumskåp ovanför handfatet. Blev riktigt bra! Och så himla skönt att kunna titta sig i en spegel i badummet, istället för att stå i hallen där det är mörkt och eländigt.

Gjorde något igår som jag inte gjort på evigheter. Jag var med mamma i simhallen och simmade! Det ni. Jag som inte gillar att simma egentligen, men det var riktigt skönt faktiskt. Får nog bli fler gånger. 600 meter blev det. Hade kunnat fortsätta, men tänkte att det var bäst att gå ut lugnt så att jag sulle kunna röra mig idag. :P

Kommentarer
Postat av: Birgitta

När jag var 12 simmade jag en hel mil i 50-metersbassäng tillsammans med brorsan. Det tog hela dagen! Slå det om du kan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback