Fast jobb

Det är segt att börja sju varje dag när man inte är van vid att gå upp så tidigt, men jag ska inte klaga. Från och med nästa vecka har jag inte många tider alls och jag vet inte om det blir några fler heller. Det suger.

Nåja, igår var vi och köpte en ny byrå/skänk till vardagsrummet. Svart förstås. Thomas ska montera ihop den i morgon när han är ledig. Har också fixat en matta till köket och gardinerna hänger uppe där även om de inte är färdigsydda än.

Har inte så mycket nytt att berätta. Eller just ja, Thomas har fått fast jobb. :) Skönt att det går bra för någon av oss på den fronten.

Det var allt.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vad underbart för Thomas! Men himla trist för dig. Kanske idé att börja söka hos uthyrningsföretagen? Du vet, Manpower, Poolia osv. De brukar vara bra att ha att göra med. Bara en idé jag fick.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback