Oförskämd butikspersonal

Fasen vad jag ogillar butikspersonal som inte är serviceinriktade för fem öre. Igår var jag inne i en affär här i stan (nämner inte vilken) för att öka på deras försäljning. Först fick jag vänta en bra stund eftersom alla var upptagna med kunder. Inget konstigt med det. Men sen, när människan väl kommer för att ta betalt, så kunde jag lika gärna befunnit mig på månen. Hon sa inte hej, tittade inte på mig. Ingenting. Det enda hon sa var; 100 kronor. Jag lämnade fram mitt kort, fick ett kvitto att skriva på och hon började prata med en annan. Jag var ju inte klar! När jag väl var det tittade hon inte på mig, sa inte tack. Ingenting.

Jag gick därifrån med bestämda steg och tänkte ännu en gång (ja, jag har tänkt likadant när jag varit där andra gånger) att jag inte ska sätta min fot där igen.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Visst blir man förbannad. Det är ju faktiskt oss dom lever på. Fanns inte kunderna så hade de ju inget jobb. Den affären hade jag faktiskt bojkottat, alternativt talat med butikschefen. Som jag förstår är detta inte första gången.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback