Regnig söndag med mys inomhus

Regnet verkligen öser ner och jag är glad att jag slipper ge mig ut i eländet idag. Ska bänka mig här framför datorn ett tag och komma ikapp mina serier i väntan på att T. ska komma hem, dyngsur, från jobbet med mat tills ikväll. Kanake en film vore på sin plats. Uppkrupna i soffan, under täcket, med levande ljus. Mysigt värre.

Nu när den nya skänken är uppe i vardagsrummet och jag har flyttat runt golvlampan så känns den avdelningen så gott som klar. Det enda som fattas är en taklampa och en tavla över skänken. Men det kommer. Så småningom. Jag är nöjd. Det känns mysigt, hemtrevligt och lite modernt på samma gång. I like it.
Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Nej men hallå...den var ju asdålig, haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback