Sen kväll, eller inte...

Det känns som om klockan vore tio på kvällen, inte halv sju. Antagligen beror det på att jag började jobba klockan sex i morse i kombination med att det blir mörkt ute så fort nu.

Vi går här hemma och huttrar. Det är sjukt kallt här inne. Elementen i vardagsrummet och här i datorrummet är iskalla. Köpte en termometer idag och den står på drygt 18. Inte konstigt vi fryser häcken av oss.

Thomas har också kontaktat hyresgästföreningen och fått en förhandlare. Får se om det blir lite fart på snubben nu så vi får våra utlovade grejer fixade någongång. Men nu kommer han säkert hata oss istället. Usch.

I morgon blir det att pallra sig till jobber klockan sex igen. Men jag slutar ett och då blir det en sväng till Jönköping (A6 och IKEA). Har kollat ut lite grejer till vårat tomrum i vardagsrummet. Vi har skippat bardiskprojektet som vi var inne på ett tag eftersom vi ändå inte skulle ha så stor nytta av en sån och gått tillbaka till min ursprungsidé med en läshörna. Jag är inne på vitt så att inte allt blir mörkt. Får se om jag kommer hem med dem eller inte. De är hur som helst snygga på bild i alla fall. ;)

Vitt från Ikea
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det ser fint ut. Men obekvämt. Vore det inte läge att istället skaffa en fåtölj som gick att reglera i ryggen till halvligg-/sittställning?

Bara ett förslag.

Postat av: Birgitta

PS: Ni MÅSTE se till att ägaren sätter på värmen! Den skulle varit på för minst en månad sen. Och gå och köp tofflor och fleecetröja IDAG. Skitvärd. Han är riktigt försumlig. Värme måste ni ha.

2008-10-31 @ 09:57:14
URL: http://chessie.blogg.se/
Postat av: Jannike

en sån där fotpall har vi också här hemma! de är underbara!

2008-11-01 @ 14:45:45
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback