Tunga ögonlock

Jag är trött. Så jäkla trött. Hur f*n ska jag orka upp klockan 6 i morgon?!  Jag sov mig igenom hela andra perioden i hockeyn. Lika bra det i och för sig för det gick ju inget vidare för mina Jönköpingsbor, men ändå. Det känns som om jag skulle kunna lägga mig nu och sova till i morgonbitti.

Igår åt vi ostfondue för första gången. Vi och resten av Coop-gänget med respektive var bjudna hem till Thomas jobbarkompis i hans 1700-talshus. Jättegott, men inget man vill äta så ofta precis. Snacka om fett! :P 

Ikväll kör vi mat a la söndagslyx. Thomas ska fixa till oxfilé som jag köpte med mig hem från jobbet. Smarrigt!

Förresten, sjön är så gott som isfri nu! :D VÅR!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Känner samma trötthet som du. Sov till 11... och har legat halva eftermiddagen med en kropp som aldrig ville gå upp. Men det lät mysigt med fondue... och oxfilé är ju aldrig fel.

Sköt om er. Och du Therese, försök lägga dig riktigt tidigt ikväll så du får många timmars sömn.

Kram!!!

Postat av: .Westerdahl

usch, och jag som är trött så här dags ^^,

du får helt enkelt duna nu! :D

2009-04-05 @ 19:52:44
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: .Westerdahl

duna = sova. :) nej jag tror emeliesandstrom.blogg.se lärde mig det en gång i tiden ^^,

2009-04-05 @ 23:44:51
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: .Westerdahl

jaha, haha, ja man lär så länge man har en lever ;)

2009-04-06 @ 13:48:29
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback