Rik som ett troll

1½ timme! Så lång tid satt jag på banken. Men shit vad rik jag kommer vara när jag är pensionär. ;) Från och med nästa månad börjar sparandet. Och pengarna kommer jag inte åt förrän jag är 55 år. Surt om man skulle starva av innan. :P

Fick lite av en chock när jag gick förbi den enda och bästa klädaffären i stan för oss "ungdomar". Konkurs, utförsäljning, 50% på allt. När hände detta liksom??? Skit! Gick i alla fall in och roffade åt mig två halsdukar. Var inne på ett par jeans också, men det fanns såklart inte i min storlek. Hoppas affären kommer tillbaka. Det ska visst öppna en ny skoaffär i stan. Alltid trevligt då vi bara har en (rätt dyr) just nu.

Nu borde jag fixa mat som jag kan ha med mig till jobbet i morgon. Seeeegt.
Kommentarer
Postat av: caroline

hade tänkt boka tid får sånt möte jag med snart....i februari eller mars får det bli...man blir ju inte yngre precis ;)

Postat av: Birgitta

Bra! Se nu till att Thomas också gör samma sak, om han inte redan gjort det.



Förresten... 15 dagar till Stockholm? Konsert eller.....?

2009-01-08 @ 17:07:20
URL: http://chessie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ousch, du ligger efter;-) Jag har ju redan sparat i räknar efter snart två år:-)

2009-01-10 @ 15:16:15
URL: http://chunli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback