En lyckad julkväll

Fan, att jag alltid ska glömma kameran. Nu har jag ju inga bilder att visa er från igår.

Men det var en jättetrevlig kväll. Och julig. Konstgjord snö föll från taket ovanför entrén, en tomte vandrade runt, ljusstakar i fönstren, stora julgranskulor i taket och förstås en massa mat. Jag blev mätt redan efter första omgången och då hade jag bara fått i mig av fisk- och skaldjursdelen. Men jag tryckte i mig lite olika kött sen ändå. Och efterrätt förstås. Såg ut som värsta berget på min tallrik, men jag var ju tvungen att smaka på allt som såg gott ut även om jag inte orkade upp det. ;)

Underhållningen var på topp. Arvingarna är nog mina nya idoler. ;) Nä, inte riktigt, men de höll igång bra. :) Jag tvingade de andra att vara kvar tills jag fått höra Eloise. :D Grabbarna i Skövdebandet
Polkapix rockade också loss i mellanakten. Och så var kungen och Mr. Bean där. Inte de riktiga förstås, men en imitatör, Jan Wolfhagen. Skitlikt! Ni skulle sett Herr Beans rörelser och kroppshållning *skratt*. Dessutom svalde människan en ballong, en sån där lång man kan göra djur av och vi förstår fortfarande inte vart han gjorde av den eller hur han fick hål på den om det nu var så den försvann. Hm...

Det enda minuset var väl deras julskinka som smakade nada. Den var bara som en pressad, kokt skinka. Blä.

Detta hänger jag gärna med på nästa år igen. :D
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vad fint att kvällen blev lyckad. Och det låter som om det både var juligt vackert och god mat.

Kram!

2009-10-08 @ 10:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback