Boktips

Jag började läsa boken igår förmiddag och idag vid fyratiden hade jag läst ut den. Cirka 400 sidor. När jag väl börjat kunde jag inte sluta. Jag pratar om Jag är Zlatan Ibrahimovic. Det var riktigt intressant att läsa om hans uppväxt, hans väg ut i Europa och livet i fotbollsklubbarna. Om hur han träffade Helena, hans tankar kring klubbytena och hans inställning till media. Och så är det mycket fotbollssnack såklart. Hur han upplevde olika matcher, sina mål, lagkamrater, tränare, klubbägare m.m.

Jag tycker inte man behöver vara fotbollsnörd för att läsa den. Det kanske underlättar om man vet vilka det är han skriver om, men alla vet vem Zlatan är och det räcker. Läs den!

Zlatan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback