En vinnande helg

 
Det är adventstider, snön har kommit och ja...jag börjar så smått få lite julfeeling. Såååå mysigt med alla ljusstakar i fönstren. Och snön gör att det inte blir lika mörkt ute. Däremot kan jag gärna skippa den här hemska kylan. I morse var det nästan -13 när jag gick till jobbet. Det kändes om kinderna kan jag säga. Hörde att det kunde bli nedåt 20 minusgrader nästa vecka. Jag hoppas verkligen inte att det stämmer. 
 
Helgen bjöd på två sena kvällar. I fredags var vi och Andreas och Sandra bjudna till mamma och pappa på god mat. Filé a la fjong! Haha, fläskfilén såg inte alls ut som fläskfilé brukar göra. ;)
 
 
Vi körde en omgång av vårt nyinköpta TP och jag och Thomas sopade banan med de andra. 
 
I lördags var det spelkväll hos Ottilia tillsammans med hennes jobbarkompisar. Trevliga prickar det där. En kul kväll med mycket skratt och både jag och Thomas fick med oss några vinster hem. :)
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vad fint med lite ljus. Jag har ännu inte fått upp något. Och så jobbar jag hela dagen på söndag. Så på lördag kanske kanske jag hinner göra sdventsfint i köket. Jo, det ska faktiskt bli mysigt.

Här är det plusgrader och det känns som om snön håller på att töa bort. Synd.

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback