Deltävling 1, Växjö

Oj, The Moniker sist i första deltävlingen. Jag som tycker att den var helt okej. Bäst är helt klart Loreen. Den går långt. Om inte så borde den det! Afrodite, ja vad ska jag säga. Jag har svårt för dem. Enda trösten är att den här låten åtminstone är bättre än skiten de vann med för tio år sedan. Sämsta vinnarlåten någonsin? Dead by April, gillar låten riktigt mycket, men skriket kunde däremot kvittat. Och så har vi Torsten Flinck. Jag tycker han är så äcklig. Hans blick, hans weirda handrörelse och hans prat. Låten då? Tja, inte dålig egentligen, men jag vet inte, kan inte bestämma mig. Rumpnissen Sean Banan svänger, men inte riktigt min melodi. Framstår mer som ett skämt i mina ögon.

Till final: Loreen och Dead by April.
Till andra chansen: Torsten Flinck och Sean Banan.

Måste bara nämna programledarna också. Fantastiskt bra! Båda tummarna upp! Bäst på flera år tycker jag allt.

Det var min analys av kvällens bidrag. Nästa vecka kommer en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback