Söndag

Vaknade upp till en regnig söndag. Rätt skönt trots allt då jag verkligen inte hade lust att gå upp ur sängen. Men nu är jag uppe och det är faktiskt uppehåll. Får se om det håller i sig för då kan det bli en tur upp till golfbanan och slå en hink. Var längesen jag var där nu. Har helt tappat motivationen, men den hoppas jag kommer tillbaka snart. 
 
Det är fortfarande hela tre veckor kvar till semester. TRE VECKOR! Suck och stön. Just nu är jag i stort behov av lite ledighet och bara kunna släppa alla tankar på jobbet. 
 
Veckan som kommer bjuder, förutom på jobb, bland annat på två husvisningar och lite fika med Lisbeth. Saker att se fram emot!
 
På återseende!
 
Just det, om ni undrar varför inläggen är understrukna så är det inte meningen. Det går bort om man klickar på texten. Det blev i samband med att det nya bloggverktyget lanserades. Så jäkla onödigt, men jag ska försöka fixa felet någon dag. När jag orkar pilla med det. Alltså inte just nu.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ja, den där understrykningen har ju varit lite irriterande.
Just det: jag landar hos er den 19:e juli kl 17.30. Dina föräldrar är väl på Gotland då? Och Thomas jobbar till 18.00. Har DU möjlighet att hämta mig på Brunnsnäs? Annars kan jag ta en taxi i och för sig.

Svar: Jepp det löser vi!
» Pingwe

2012-07-03 @ 09:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback