Sommaren är kort...

Okej, vad fan hände med sommaren?! Det är snart juli och vädret suger verkligen. Regn, regn, regn. Det är den blötaste juni på 150 år och månaden är inte slut än. Och varmt är det inte heller. Och jag läste i tidningen idag att det verkar hålla på så här i åtminstone två veckor till. Möjligen kan temperaturen öka en aning. Wow. Tur vi inte har semester än på fyra veckor. Kanske att vädret hinner skärpa till sig tills dess. Men faktum är att det blir roligare att jobba också om vädret är bra.
 
Nåja, inte mycket att göra åt. Bjuder på en bra låt så länge.
  
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Själv tycker jag faktiskt det är okey. Första veckan av min semester vill jag bara vara. Inte tvingas ut i solsken. Men det vore trevligt om man slapp vinterjackan när man väl går ut. Men du, det här vädret gör ju att oddsen ökar för fint väder när ni VÄL FÅR SEMESTER! Den 20 eller 21 juli kommer jag och då tar jag med solen :-)
Kram!

2012-06-27 @ 17:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback