Nu är trappan kritvit

TRAPPAN ÄR FÄRDIGMÅLAD!!! Fatta vad skönt. Min måla-trappa-entusiasm var som bortblåst mot slutet och jag fick kämpa för att ta tag i penseln och hälla upp färg. Men nu så! Och skiten under trappan är undanröjd så nu mår min ordningssamma hjärna bättre igen. SKÖNT! Bara den där mattan som som bytas ut också.
 
Samtidigt håller vi på att måla vår lilla klädkammare. Kanske världens minska walk in closet?! Ska in nytt golv där också. Blir finfint det här. 
 
Nästa rum vi ska ta tag i är köket. Väggarna och fönstren ska bli vita. Mycket vitt, men det är ju trots allt väldigt fint. ;)
 
I helgen blir det en tur till IKEA. Måste spana efter lite grejer och helst vill jag ha med mig en byrå hem till hallen. Kanske den på bilden? 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback