Sjukstuga

Lyckat av mig att bli sjuk studentveckan. En av de sämsta veckorna att bli sjuk på i mitt jobb. Jag måste bli frisk till på torsdag då vi har en hel del smörgåstårtor, uppläggningar och plankor att göra. Och ingen extra personal finns att sätta in. This sucks!
 
Började med halsont i lördags eftermiddag när jag kom hem från jobbet. Fortsatte med halsont och lite, lite feber i söndags. Kände mig bättre i går morse, både i hals och huvud, men under dagen sket det sig. Hade lite feber när jag kom hem, näsan täpptes igen och rann om vart annat och huvudet kändes tyngre än tyngst. Är hemma idag och ledig i morgon så jag hoppas jag lyckas kurera mig tills torsdag. Annars blir det jobbigt. ;)
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback