2-1 till Valencia

Elfsborg spelade betydligt bättre i den här matchen än den i Valencia. De spelade faktiskt riktigt bra om jag får säga vad jag tycker. Alexanderssons 1-1 mål fick mitt ansikte att spricka upp i världens leende. :D Valencias mål var ju däremot lite billiga och typiskt att de fick göra mål i 90:e minuten, men men, jag är nöjd med mitt lags insats.

Däremot blir jag förbannad på kommentatorerna som klagar så fort Elfsborg missar en pass. Gjorde Valencia ett misstag var det inte alls samma misstro. Gaahh!! De spelar ju inte på samma nivå direkt så ibland kan ju de så kallade "experterna" bara ta och hålla tyst. Jag var riktigt irriterad på dem emellanåt.

Men nu är det UEFA-cupen som gäller. Nya tag, nya lag. Och så Allsvenskan såklart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback