Nattliga bestyr

Efter ett misslyckat sovförsök sitter jag här igen. Låg bara och vred mig i sängen och kände mig småhungrig. Kom på att det fanns lite tomatsoppa kvar i kylen så jag kilade upp igen, tassade ut till köket, tog fram soppan, lite bandspaghetti som jag hittade också och en gryta. Undvek den dånande micron då de andra gått och lagt sig här. Fast den är å andra sidan så kass så det gick fortare att värma upp i grytan ändå. :P Tog mig ett knäckebröd med ost på med. Toppade detta med en kiwi till efterrätt. ;)
 

image57

Började tänka på sista avsnittet av Bachelor: Rome, som gick idag, medan jag satt vid köksbordet och sörple soppe. Killen där tyckte att det hör till att fråga tjejens pappa om lov att gifta sig med henne. Jag vet inte vad ni andra tycker, men jag tycker bara det är gammalt och förlegat och helt urlöjligt. Det är väl ändå tjejens beslut och inte pappans?! Tänk om pappan säger nej och så är tjejen och killen jättekära. Vad har pappan med deras relation att göra liksom. Det är ju inte han som ska gifta sig. Hm...nä det där förstår jag mig inte på riktigt.

Nu ska jag lyssna på den bästa låten just nu (Om du lämnade mig nu) innan jag gör ett nytt sovförsök med förhoppningsvis bättre resultat den här gången.
Kommentarer
Postat av: Gustaf

Jag sa ju att du gick o la dig alldeles för tidigt igår;) haha

Postat av: Elin

Haha, ja kanske borde du ha gjort det ;) Det verkar i alla fall superkul nu efter första dan... :)

2007-08-20 @ 15:58:05
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback