Onödigt vetande

1. Hur gammal är du om fem år?
Hela 28 år. Bara 2 år kvar till 30 då ju. =/
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Har ju varit hemma med resten av familjen hela dagen. Inte för att jag umgåtts med dem hela tiden. :P

3. Hur lång är du?
171 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
American Pie 2.

5. Vem ringde du senast?
Hm...moster tror jag.

6. Vem ringde dig senast?
Ottilia.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Kan inte då heller. E bara ledig på tisdagen. Men hänger gärna på en annan gång om ni ska dit. :-)"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror lite på vem man ska kontakta.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.

10. När såg du senast din mamma?
För någon minut sen.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå.

12. När vaknade du i dag?
Kvart över 9 när väckarklockan ringde.
13. Vilken är din favoritjulsång?
Mer jul och Tänd ett ljus, och låt det brinna.

14. Vilken är din favoritplats?

I solen.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Där spindlarna håller till.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jadu, någonstans i Sverige.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Minns inte.

19. Hur stor är din säng?
Öhhhh....lite större än en normal, men det är inte så stor för det. :P

20. Har du stationär eller bärbar dator?
En uråldig stationär burk.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med trosor och linne. Ibland även byxor och sockar. ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 st.

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett och det är Västergötland.

24. Vilka städer har du bott i?
Enbart Ulricehamn.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota om det är varmt ute. Men strumpor behövs ofta till mina isbitar till fötter.
26. Är du social?
Beror på.

27. Vilken är din favoritglass?
88.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Äter så sällan efterrätt, men någon paj med vaniljsås kanske.

29. Tycker du om kinamat?
Ja, om det inte blir för ofta.

30. Tycker du om kaffe?
Nix.

31. Vad dricker du till frukost?
Inget, jag äter fil oftast.

32. Sover du på någon särskild sida?
Ofta på höger.

33. Kan du spela poker?
Kan och kan. Glömmer av det eftersom jag inte spelar så ofta. :P

34. Tycker du om att mysa/kela?
Klart jag gör.

35. Är du en beroendemänniska?
Näe det tror jag inte.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej, men jag vet de som har det.

37. Vill du ha barn?
Ja, men inte än.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite spanska som fortfarande sitter kvar.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nope.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet helt klart.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Blir mycket som går åt till kläder.
42. Äger du dyrbara smycken?
Hm...ingen aning om de är dyrbara eller inte. :P

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Får jag bara välja ett av alla mina jättebra serier så blir det nog Grey's anatomy.

44. Kan du rulla med tungan?
Vadå rulla? Som ett rör? Isf ja.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Alla är väl roliga nångång. :P Kommer inte på nån speciell just nu.

46. Sover du med gosedjur?
Nej.
47. Vad har du för ringsignal?
Shakira - La tortura.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jajemen. Har en påse med massa kläder som jag haft till mina dockor bland annat.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ett pennfack med Snurre Sprätt. :P

50. Flirtar du mycket?
Nej, det gör jag inte.
51. Kan du byta olja på bilen?
Det kan ju inte vara så svårt. :P

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Jag kör alldeles för lagligt för det. :P

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Män som hatar kvinnor av Stig Larsson

54. Läser du dagstidningen?
Läser Ulricehamns Tidning och Aftonbladet.se varje dag iaf.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nix.

56. Dansar du i bilen?
Jag dansar inte överhuvudtaget. :P

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix Megapol Borås.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Något kladd på ett papper.

59. När var du i kyrkan senast?
På begravning förra året. :(

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
På högstadiet? Oj...bra fråga.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Några dagar.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Det var så längsesen så det minns jag inte. =/

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Tänd ett ljud, och låt det brinna." ;d

2007-08-05 @ 00:49:25
Postat av: mattias

våååååååår julskinka har rymt o släkten kommer om en timma lallala :D

2007-08-05 @ 10:25:45
Postat av: martin

Ruggigt kul lista! Jag snor den tror jag =) Ruggigt snygg blogg förresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback