Smaskig kaka

Om en vecka, vid den här tiden, står jag och diggar till Gessle, "Sommartider, hej hej, sommartider!". :D

För att fortsätta mitt vädersnack så kan jag glatt meddela att molnen skingrades och solen tittade fram från en klarblå himmel tillslut. Tyvärr lite väl sent, men nu SKA det iaf bli fint väder i 2 dagar framöver. :)

Tog och målade staket en liten bit (då det fortfarande var molnigt), sen hade jag ingen lust längre. Satte mig och kollade på Formel 1 istället. :P

Ikväll fick jag för mig att baka morotskaka. Har tänkt göra det länge, men det har liksom inte blivit av. Måste säga att resultatet blev väldigt lyckat. Hur god som helst. ;) Erkänn att du blir sugen när du ser bilderna? ;)

image43
Kommentarer
Postat av: Fidde

Haha, ja jag har ju iaf doppat mig 2 ggr! ;)
Kakan ser god ut förresten, när kommer du förbi med en bit? :P

Postat av: Therese

Jäklar, morotskaka som är så gott! ;)
Föresten, är du också en vattuman vid namn Therese? :)

2007-08-06 @ 21:18:31
URL: http://terees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback